sobota, 30 grudnia 2017

Ostatnio przeczytane ...

Podróż do miasta świateł
tom II
Rose de Vallenrod
Małgorzata Gutowska - Adamczak

No i okazało się, dzięki moje mamie, że tom II zalegał w moim księgozbiorze na pięterku.
Bardzo się ucieszyłam i czym prędzej podjęłam czytanie.
Podobnie jak tom I wciągnął mnie na maksa. dalsze losy Róży i Niny bardzo mnie interesowały. Momentami nawet książka miała charakter sensacji.
Obie dziewczyny wyruszyły do miasta świateł, czyli do Paryża ze złamanym sercem, mając podobne doświadczenia z mężczyznami. Obie, wbrew faktom, liczyły na to, że pobyt w tym mieście przyniesienie ukojenie.
Podążając śladami Róży Nina próbuje wyjaśnić zagadkę serii kradzieży obrazów słynnej malarki. Na jej drodze jednak pojawia się bogaty kolekcjoner dzieł sztuki z Argentyny, który wplątuje ją w niezłą zasadzkę. Końcówka była naprawdę bardzo emocjonująca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz